Jednotky
Jednotky má velmi dobré. V prvním levelu se bandité výborně hodí ke kradení a průzkumnictví. Orkové jsou velmi špatní střelci, ale v bojí nebo střelbě zblízka jsou silní. Medúzy jsou velmi silné díky kamennému pohledu, který je nejlepší proti silným jednotkám a proti hrdinům. Minotauři hodně zeslábli od dob H3, svou malou sílu dohánějí 30% šancí na vykrytí nepřátelského útoku . Efríti a noční můry jsou spíše průměr. Efríti bodují ohnivým štítem a noční můry terorem, čímž můžou jednotku zasaženou tímto kouzlem zdržet na 2 kola. Zato černí draci, za kterými hydry hodně zaostávají jsou asi nejlepší jednotkou chaosu, ve všech kritériích. Černí draci jsou silnou leteckou jednotkou, která imunní proti magii. Hydry jsou pomalé a mají vlastnost nepřítel nevrací úder.
Magie
Chaosácká magie je velmi dobrá, chybí jen nějaké kouzlo typu vymítání (u magie Života) nebo zrušení kouzla (u magie Řádu). Jen je slabší při dobíjení hradů, to se vymaže kombinací s jinou magií (stačí první level magie Řádu).
Ostatní
Bojový hrdina je v boji velmi slabí, ale s maximální dovedností průzkumnictví je z něj dobrý špion a zloděj.
Celkově
Chaos je bojem určený spíše na boj mimo hrad. Bez Černých draků a magie je nic.
Autor: case
Bandita | Skřet | Minotaur | Medúza |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Efrít |
Noční můra | Černý drak | Hydra |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |